פינת הפרשנים: ראה"מ נתניהו כבר נערך לבחירות?

המהדורה המרכזית No Comments on פינת הפרשנים: ראה"מ נתניהו כבר נערך לבחירות?

פינת הפרשנים הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: יעקב ריבלין: "שימו לב לעיתוי. שעה אחרי הצהרתו של נתניהו צפויה להתחיל ישיבת קבינט המלחמה. דבריו ממוענים לאוזני גנץ ואייזנקוט. הוא רוצה לומר שאין בכלל מה לדון אחרי שהוא התחייב להמשך הלחימה". עו"ד אבי בלום: "הוא דיבר גם לאוזני הבייס הפוליטי שלו. נקודת המוצא שלו הוא שגנץ ואייזנקוט כבר בחוץ. הם לא יכולים לעזוב בגלל סער אבל הם ינצלו כל הזדמנות לעזוב"

צילום: ללא קרדיט
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פינת הפרשנים הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: יעקב ריבלין: "שימו לב לעיתוי. שעה אחרי הצהרתו של נתניהו צפויה להתחיל ישיבת קבינט המלחמה. דבריו ממוענים לאוזני גנץ ואייזנקוט. הוא רוצה לומר שאין בכלל מה לדון אחרי שהוא התחייב להמשך הלחימה".

עו"ד אבי בלום: "הוא דיבר גם לאוזני הבייס הפוליטי שלו. נקודת המוצא שלו הוא שגנץ ואייזנקוט כבר בחוץ. הם לא יכולים לעזוב בגלל סער אבל הם ינצלו כל הזדמנות לעזוב"

בלום: "הימין מתעורר ונתניהו רוכב על הגל". ריבלין: "כשנתניהו תוקף את התקשורת זה סימן מקדים לבחירות. כשהוא עונה לשאלות עיתונאים הוא במיטבו"

בלום: "גלנט הוא איש קטנוני מאוד שמדליף כל סכסוך פנימי. הערב נתניהו תוקף אותו גלויות. אם נתניהו לא היה ממדר אותו לא היה הסכם תרופות"

האזינו



0 תגובות